bulrika

Ullared !!!!

Kategori: Allmänt

Hej, som ni vet så va jag eller vi på ullared igår :) Det va jag och Erica om mina föräldrar.. Allt detta köpte jag,

Två parfymer av, Britney Spears och Jenifer Lopez, Goa dofter, Duschchampo två stycken, tyckte att flaskorna va så fina så den när dom e tomma så e det bara att fylla på med nytt :) Rengörning till ansiktet, Två skivor med barnvisor och 4 julskivor :)
Tre olika deo, 5 olika lypsyl (ligger ett cola lypsyl i mitten, syns inte så tydligt) Body lotion, bony scrub, mascara (har aldrig använt den så jag hoppas att den ska va bra, har hört det iaf) Nagelsax, glasfil, och ansiktsmasker :)
Toy, Halstabletter (har blivit förkyld, så jag har jätte ont i halsen) Ob - Tamponger, Doftljus i burkarna, ett armband, och en sprayflaska :)
Två halsdukar, några par trosor, och en skjorta (kommer en helbild på skjortan)
En blus, eller vad man ska kalla det :)
 
Helbild på Skjortan
 
Detaljer på skjortan som jag föll för :)
 
Oj upp o ner :/ hoppas att ni ser ändå, det e ett nattlinne, brukar ju inte ha det men tyckte att det va väldigt gulligt :)
 
En Morgonrock, 30 spänn bara, helt otroligt, e verkligen skönt att ha på sig dien :)
 
Det här va mitt favoköp på ullared den här gången :) en pälsväst md skärp på, sjukt skön att ha på sig :)
 
Sist men inte minst, ett par jätte sköna sockar, med halkskydd på :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: