bulrika

Hej igen alla!!

Kategori: Allmänt

Hej, mitt nya singelliv börjar bra, trodde det skulle vara jätte jobbigt, har vart singel i två veckor lite mer. Har träffat andra människor, och har vart där för mig. Tack underbara vänner, ni betyder <3 Har börjat jobba på förskolan igen :D ska vara där i 6 månader nu och full lön, känns helt underbart.
 
Andreas, mitt ex nu då, jag älskar honom, han älskar mig, men vi bråkade för mycket, så det kanske bara e bra att vi kommer ifrån varandra lite nu, och än så länge har det funkat bra. Vi har pratat mycket om framtiden :D Kommer säkert bli han och jag igen :D
Vi träffas fortfarande och myser jätte mycket, det känns som man nästan e tillsammans men att vi inte träffas lika mycket :/ Men jag e glad att jag får ha han som vän iaf :D
Veckans låt - Starships med Nicki Minaj och Everytime med Britney Spears
Veckans blogg - Kissies blogg
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: