bulrika

Min öppna Dagbok

Kategori:

16 juni 2012 lördag – Idag har vart vart på Ullared, jag har köpt jätte mycket grejer till mig och Andreas, hoppas att han blir nöjd med dom.

 

17 juni 2012 söndag – Jag har slagit in grejerna till Andreas, som var – deo, champo och dusch i ett, t-tröja, kalsonger. Men annars har jag haft en jätte seg dag. Jag får vänta tills torsdag då kommer min älskling hem igen.

 

18 juni 2012 måndag – Är jätte trött idag, har jobbat hela dan och när jag kom hem va jag uppe en liten stund, sen kände jag inte att jag orkade vara uppe mer då gick jag och la mig och vaknade upp kl 22, jag hade sovit i fyra h, helt otroligt. Jag gick upp och åt lite sen gick jag in i duschen sen la jag mig igen, tog inte så jätte lång stund att somna igen. Fick jag inte pratat med Andreas så mycket heller, stackarn.

 

19 juni 2012 tisdag – Idag har vi plockat blommor på förskolaninför imorn då när vi ska fira midsommar. Jag har hållt mig vaken ikväll, och jag har pratat jätte mycket med älsklingen, nu känns det att jag har tagit igen det som jag missade igår, då hann vi inte att prata när jag gick upp gick han och la sig, kändes lite konstigt. Jag älskar dig Andreas Hermansson <3

 

20 juni 2012 onsdag – Firat midsommar på förskolan idag, jag fick ett jättefint present av alla barnen på avdelningen, två olika te sorter och tre stora chockladbitar, jag blev jätte nöjd, sen fick jag kram av dom alla. Imorn kommer min underbara älskling hem. Ska börja packa direkt imorn när jag har slutat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: