bulrika

Min öppna Dagbok!

Kategori: Allmänt

21 juni 2012 torsdag – Dagen har gått jätte fort idag, jag vet att min underbara älskling kommer hem idag, och han kommer bara inom en kort halv h. Vi ska vara tillsammans hela helgen. Jag älskar dig Andreas <3

 

22 juni 2012 fredag - Midsommar, hade ganska höga förväntningar. Men ändå blev det jätte dåligt. Jag och Andreas åkte till en kompis och hans flickvän har nyligen flyttat in där (vilken otur) Hon och jag pratar inte med varandra, hon är äcklig! Andreas skulle hjälpa till först att fixa lite i ett rum, det tog några h. sen på kvällen grillade vi, lite kött och korv, då kändes det som om vi va tre stycken bara, Addes flickvän va jätte sur och klämde på finnar hela tiden, blev inte så jätte hungrig då. Vi gick ganska tidigt, och det va väldigt stelt där på kvällen. Ganska så misslyckat. 

 

23 juni 2012 lördag - Midsommardagen, Andreas åkte till skolan vid typ kvart över 11. Sen till Adde, för att han skulle hjälpa till med rummet osv. Kom hem sent på eftermiddagen, vi har tankar på att grilla, bara jag och Andreas. Så där försvann ju en dag för oss. 

 

24 juni 2012 söndag – Nu har jag kommit hem till mamma igen, och Andreas åkte till till Ludvika igen. Jag saknar han jätte mycket, började gråta som vanligt. Igår grillade vi, jätte mysigt. På fredag åker jag upp till honom, och grillar. Jag älskar dig Andreas <3

 

25 juni 2012 måndag – Det har varit precis som vanligt, pratar precis nu med älsklingen (20:32) saknat honom hela dagen. Vi kollade på ett jätte fint hus också, http://www.trivselhus.se/husskisser/a030/#filter=.type_1plan&sortBy=

(Man får drömma ibland)

 

 

 

26 juni 2012 tisdag – Idag har det regnat och åskat, jätte mysigt. Tänkt på Andreas och saknat honom, sen har allt vart som vanligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: