bulrika

Jag + lite av mig

Kategori:

Det här var förra året på balen :) Det var längesen jag va så snygg, jag gillar verkligen den bilden.


Hej allihop :)

Nu skulle jag passa på att berätta lite om mig själv.
Jag heter Ulrika och jag fyller 20 i år. Jag bor tillsammans med min pojkvän, vi har varit tillsammans i snart 9 månader. Jag jobbar på en förskola och jag är barnskötare och jag älskar barn jag tycker det är jätte mysigt att leka och mysa med dom.

Varför jag började att blogga är för att jag har alltid varit vid spisen sen jag va liten och har alltid tyckt om att laga mat. Och jag har tränat så det kommer jag oxå skriva om. Jag ska försöka skriva så mycket som möjligt när jag hinner så att ni får lära känna mig lite mer! Om ni har några frågor är det bara att höra av sig jag svarar på allt :) Ha det gött nu allihopa! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: