bulrika

Fortsättning på min öppna dagbok!

Kategori:

7 juni 2012 torsdag – Det blev muffins och sakerkaka bak igår, men jag tror inte att jag ska ge nått sånt till Andreas imorn, så nu vet vi det.

Idag har det varit en ganska bra dag, jag e faktiskt nöjd. Vi pratade i telefon idag och jag började inte gråta. Jag kände lite i slutet av samtalet när vi pratade att jag kommer börja gråta, han har ju en sån fin röst och jag saknar han så himla mycket så det är inte lätt att hålla tillbaka tårarna, men det kom inga tårar. Så det kanske blir bättre och bättre nu. Jag vill absolut inte att jag ska bli van av att han ska vara borta det hoppas jag inte att jag blir. Jag ska passa på att njuta den korta stunderna vi har tillsammans på vissa helger.

 8 juni 2012 fredag – Idag kommer Andreas hem, och idag är det student, så jag ska till en kompis, sen på kvällen gick vi ut. Jag gav Andreas en present som va två grejer i. Jag fick en diskborste som man kunde hälla diskmedel i ”skaftet” så slipper man slösa så mycket på diskmedel, tyckte jag va ett jätte bra köp, och jag kommer inte slå till han. Det va verkligen en lyckad dag.

 9 juni 2012 lördag – Vaknade upp ”hemma” det va så skönt att vakna upp med nån bredvid sig  som man älskar så mycket. På eftermiddagen gick han och träna, sen kom han hem och vi hade jätte mysigt. Vi va väldigt mycket med varandra så vi va mest bara hemma och myste.

 10 juni 2012 söndag – Är lite små slö idag. Vid eftermiddagen så släppte han av mig hos mamma, han stannar en liten stund, sen åker han till Ludvika. Fortfarande inte roligt! Blev lite ledsen och jag saknar han så otroligt mycket. Sen när man vet att han inte kommer hem nästa helg gör mig ännu mer ledsnare, men v 25 på torsdag kväll kommer han, som det låter nu iaf, det är jag väldigt glad över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: