bulrika

Fortsättning på min öppna dagbok!

Kategori:

11 juni 2012 måndag – Jag har jobbat. Idag fick jag reda på att jag ska läsa upp Naturkunskapen, några delar i den. Det blev mycket prat om det och mycket tårar om det. Men nu har jag äntligen kommit fram hur jag ska göra, jag ska göra såhär: Jag ska göra färdigt min praktik, jag har fem veckor kvar. Jag ska träffa min ”nya” lärare, jag ska få uppg av henne. Sen när jag har gjort mina fem veckor, så ska jag åka upp till Ludvika till min underbara Andreas. Så nu känns det bra.

 

12 juni 2012 tisdag – En bra dag idag, har inte gjort så mycket förutom jobbat lite. Jag har pratat med Andreas också. Saknar han så otroligt mycket, men jag har faktiskt hållt tillbaka tårarna, så det e la inte jobbigt på det sättet. Jag älskar verkligen dig Andreas <3 <3 <3

 

13 juni 2012 onsdag – Idag har jag fått mina uppgifter som jag ska göra prov på i Naturkunskapen. Jag fick ledigt från jobbet halva dan. Jag har även pratat med Andreas idag, och det e jätte roligt. 

 

14 juni 2012 torsdag – Vart en bra dag! Lite jobbigt att alla ungar ska hänga och klänga på en hela tiden, men men.. Jag har pratat med andreas, vilket jag gör varje dag! Kl halv sex somnade jag och sov i tre h, åt lite grann gick in i duschen och la mig och somnade nästa direkt. Väldigt skont.

 

15 juni 2012 fredag – Idag har jag jobbat. Idag fick jag veta att min underbara pojkvän ska till Irland, jätte kul tänkte jag, VERKLIGEN INTE! Jag blev lite ledsen, jag som inte har vart ledsen på hela veckan och så berättade han just detta. Men idag ska jag inte lägga mig. Jag ska lägga mig tidigt på kvällen idag för imorn ska jag upp tidigt.

Kommentarer

  • AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG säger:

    Tre grymma tävlingar igång i bloggen, var gärna med!

    Vinn valfritt mobil/iphone-halsband
    http://aamandaesberg.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-iphonehalsband.html#comment

    Vinn valfritt plagg från miinto.se
    http://aamandaesberg.blogg.se/2012/june/tavling-miintose.html#comment

    Vinn valfri vara från brandsinfashion
    http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

    (är du med i alla tre tävlingar får en du en extralott i varje)

    2012-06-16 | 18:01:12
    Bloggadress: http://aamandaesberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: